Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 20:38 - К'во ма гледаш, бе?
Автор: rossi9 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1050 Коментари: 1 Гласове:
0



       Е, ся кво... Не си ли виждал клошарка? Не съм единствената с покрив от звезди. Абе, ти "наеш ли коя съм? щото и аз не знам. Една сутрин нямах нищо вече - жилището го продаде щерката /откраднала акта/, вилата я бях писала на сина. И така - щерката ми събра дрешките в 2 кашона, изнесе ги пред входа и рече: "Аре, дърто, зачезвай. Тук няма място за теб.". Ритна ме веднъж и заключи четири пъти /ако имаше начин, и четирсе щеше/.  След малко отключи и изхвърли Пухана - черното сляпо коте, дето много й цапало. Стара съм, бе, кво си ме зяпнал? Нали трябва да се живее. Подбрах си кашоните, а Пухана ситнеше зад мен. Знаеш ли го това състояние, когато ти е едно тъпо, равно, спокойно и не ти пука от нищо. Имах 20 стотинки в джоба - забравих да ги върна вч ера на щерката, като ме прати за пиене - водка и бира. Не ми е лошо момичето, ама обича да пие, пък после да бие. Не случи на мъж, не можа да роди, после се оказа, че била ялова. Аз бях медицинска сестра, не знаеш ли? Работех за един професор, ама не му помня името вече, па и той умря. Ама имам пациенти, дето ме помнят. Е, оня ден, например, минава един лъскав такъв, чистичък, гледа ме и вика, че ме познавал. Кръст Божи, десет лева ни даде - за теб и за котето, вика. Иначе сме добре, що ме жалиш - спя си в къщурката от кашони, пазят ми завет. Котката се гуши в мен и ме топли. Напролет роди, но ги изядоха котараци. Сега пак ще ражда, ама ще Я държа под око. К"во си ма зяпнал - и то душа носи. вчера прибрах и Жорко /така го кръстих - на мъжа ми/вка ли/, дето 49 години ми не скърши хатъра - и готвеше, и децата гледаше, и от нощна смяна ме прибираше/. Жорко е много гальовен, едни циганета щяха да го бесят с кабел, ама избягаха, като ме видяха. Айде, дай ся пет лева да ги нахраня, па и една баница да си купя, че не съм яла от вчера, забравиха ме съседите отсреща - на почивка ли заминаха, що ли?


Тагове:   куче,   коте,   акт,   кашон,   клошарка,   баниц,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ami ivanka koia otnovo li ti ma ot...
28.02.2012 16:07
ami ivanka koia otnovo li ti ma otkaceno?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rossi9
Категория: Лични дневници
Прочетен: 131965
Постинги: 55
Коментари: 123
Гласове: 955
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930