Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2011 02:55 - Моятя криза
Автор: rossi9 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 983 Коментари: 0 Гласове:
5



   Кога започна моята криза? Сега си давам сметка, че началото беше един април преди четири години. Банална за диабетик раничка на палеца на десния крак се превърна в болезнена рана. Куцуках самоотвержено по обектите, бинтована с "Вишневски", хората ме жалеха, а аз инвестирах във водка и аулин. Посрещах утрото, припявайки любима песенми заспивах мъртвешки за 5 часа. Три години - все така. Разбира се, парите намаляваха, а обратнопропорционално растеше недоволството на шефа, бавно и сигурно прераствайки в откровена злоба и дребнаво заяждане. Миналото лято беше кошмар. В стая с колежката, жега, безпаричие, бо;ледуване. Топях се бавно и сигурно, просто свалих 20 кг - ама кой да ми завиди, ха-ха... Събрах разум и сили и се зарекох, че приключвам. Прибрах се у дома с няма и хиляда лв, без изгледи за работа. Подкарах я по -старому - оригинална съм, няма що - с водка и скайп до зори, треперейки кога ще увисна на ръба. Междувременно намирах разни работи, като, например, чистачка и работник -кухня в турски "ресторант", продавачка на сергия, рекламен агент и т.п. Дойде и дългоочакваният момент - изтеглих последните 50 лв от една забравена сметка, купих гранули за котето и кучето и зачаках - не знам, може би чудо... Е, дочаках го - един съсед ми предложи работа при свой приятел. Все си мисля, че ненапразно хранех и галех бездомните мачки в Бургас, наливах им водичка в жегите и ги обезпаразитявах... Толкова с тая одисея. Мечтаех си за работа у дома, с достатъчно доходи, без лудо напрежение и нерви - да мога да почивам пълноценно... Е, имам я и всеки ден започвам с благодарност - към Бога, към Вселената, които ми изпълниха желанието. Толкова е просто - поръчваш и забравяш. Вселената го изпълнява, при това в най-добрия за теб вариант. Да, не се задавям с излишни пари, правя си едни сметки, но пък толкова ми е вкусно сутрешното кафе от автомата, хляба, дори и сиренето с растителни мазнини. Припомних си какво е да ставаш с изгрева на слънцето, да се радваш на утринното спокойствие и да си полезен. Дълго стана, но все пак - много внимавай какво си пожелаваш ;)


Тагове:   котка,   желание,   работа,   вселена,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rossi9
Категория: Лични дневници
Прочетен: 132010
Постинги: 55
Коментари: 123
Гласове: 955
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930