Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2012 22:35 - Отново котки
Автор: rossi9 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1736 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 02.10.2012 00:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Да ви представя Пако - черен топчест котарак в разцвета на силите си. Когато протегне любопитно муцунка, се вижда бялото петънце на гушката му. А той е твърде любопитен. И лаком.
Ласките  му са еднотипни и предсказуеми - отърква се в мен, катери се по краката ми, забивайки нокти, гушка се, мърка и най-накрая започва да хапе пръстите ми - с едни малки остри зъбчета отзад. Свалям го на земята, а той продължава да ме напада.
С него сме дружки от миналата есен. Оказа се, че не ме е забравил, а бастуна го игнорира като заплаха още на третата минута.
Пако е джентълмен, нищо че живее на село /отдавам го на градските му корени/. Има си харем - Сивка - сива и плашлива маца, която роди само веднъж, и дъщеря им - Богдана - черна зеленоока хитруша, която е мама на едно малко копие на Пако.
Те си живеят в мир и сговор. Когато ги храня, Пако кавалерски им отстъпва и ги пази. Само да не е риба. Получи ли риба - най-често огромната глава на толстолоб, Пако започва да ръмжи, замъква я в доматите и цяла нощ я пази и хапва на почивки. После цял ден се крие на сянка и спи.
Когато е гладен, мяучи с бебешко гласче, а край него се върти и му приглася Сивка. Горкичката, толкова е наплашена, гали се и се умилква и на двамата, дори пази малкото.
Когато наостри големите си уши, заприличва на зайче - уплашено зайче, което копнее за милувка.
Всяка сутрин ме посрещат с поздрав, въртят се в очакване на закуска, а докато си пия кафето, тичат и се гонят по двора. Всъщност - само женските. Пако е прочут аристократ - или се изляга в краката ми, или скача да го галя, все едно  имам като него четири лапи - за кафето, за цигарата и две за него. Когато кафето е изпито, той скача на земята, а около него се подреждат дамите. Така, строени в малък Бермудски триъгълник, те дебнат всяко мое движение - и включването на печката /готвим на открито/, и изнасянето на продуктите.  Малките умници знаят, че след това ще изнеса и тяхната закуска.
Заситени, полягат по топлите плочи, като при всяко отваряне на тенджерата или фурната са готови за скок. 
Когато дойде обяд, вече са скрити под дебелите сенки в съседния двор. 
Привечер, по хлад се появяват с надеждата за вечеря и пак изчезват по котешките си дела. А късно вечер, Пако ми разрешава да го погаля и пак да ми наръфа на воля пръстите. Тогава се появява и малкото фъстъче. То тича подир майка си, тя го зове гальовно, гонят нощните пеперуди. Затворила очи, на безопасно разстояние, седи Сивка.
Лека нощ, малки магьосници!




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rossi9
Категория: Лични дневници
Прочетен: 131630
Постинги: 55
Коментари: 123
Гласове: 955
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031